Onsdag

Fast nu e de torsdag säjjer ika. Men först ska man sova tycker jag.

Idag:
steg jag upp klockan 12 och kokade potatis
åkte jag och ika iväg till krosin kl 13 med en låda jordgubbar, en filt och varsin dricksflaska. Solade till klockan 4.
Vi blev bruna.
Körde vi runt i näsby och fascinerade oss över fästingbussen och alla många människor.
Hämtade vi Nixell.
Stod vi och pratade med jimmy och elin o tom.
åkte jag hem en timme; i duschen och hängde upp tvätt.
Till JP en sväng me ika, nixell, malin, elin, tom, ann å cila
Köra mera.
Till TB efter grillkorv och ner till ikas villa och grilla och äta bulla. :D Jag ika och nixell :P
Mera näsby.
Till TB me jimmy å antti.
Köra hem nixell.
Stå på epee parkeringen till exakt kl. 2.00 med ika å jimmy :D
HEM.

Å idag ha vi ju som faktist jort nånting haha :D
Äkta sommarfeelis :) sola å grilla :P

Satsar på att sola imorgon åxå :)
Ska njuta av närpessommaren nu så gott jag hinner den här ena veckan ja e hemma.
Häljen ha ja halft lova nixell ja ska komma me å köra ti vasa. kanske :)
Ika plus massa till folk far ti sverige på kryssning på fredan å kommer hem först på söndag så dem måste jag klara mej utan. Men det ska vel nog gå bra. Vill förresten till JP på lördan å lyssna på glambandet :)

Å på måndag blir det vasa igen. Flytta in i lägenheten och påbörja teamträning :) Blir intressant och spännande men jag börjar nästan bli nervös... Får hemlängtan ren. Kommer att sakna Ika så sjukt mycket!! Sku kuna packa ner henne i en kappsäck å ta me henne <3 Å nixell åxå, så sku ja iallafall ha underhållning :D Och evelina... Å alla andra knasbollar!! Men hela augusti e ja ju hemma :) Då ska vi flippa!!! :D <3

Nu ska ja gå å lägga mej på soffan, får int sova å eget rum för evelina...;P
2008-06-05 @ 02:01:17 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

jag har uppdrag åt deij=)berättar åp msn eller så ringa jag imårrn.

2008-06-05 @ 23:32:39
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback