Goodbye Barcelona, Poland here we come!



Såhär ser jag ut efter en hel dags shopping i Barcelona :D

Hitta mittiallt internet här i lägenheten där jag och tjejerna bor här i Barcelona så ja måst passa på att skriva lite! :D
Även om datorn är oladdad och jag måste stå i köket med datorn på spisplattan för att nå till ett eluttag (det finns ca 4 stycken i hela huset, i köket, WC och i ett av sovrummen). Vi bor 8 tjejer i en liten liten 4-rummare, det är madrasser på varenda liten golvyta förutom i köket :P Idag börjar vi dock packa ihop eftersom det bär av mot Polen inatt. Sover i bussen inatt, åker hela dagen imorgon, sover på hotell i Tyskland nästa natt och sen åker vi tills vi kommer fram, troligtvis kvällen/natten därpå. Så det blir mycket buss nu igen. Och här i Spanien är det kokhett!! Och fuktigt! Igår var nog den varmaste dagen vi haft hittills, och då stod vi mitt på ett torg under siestan när alla andra är smarta och sitter inne eller på nåt cafe och vilar. Men då härja vi för fullt med dans å drama, gissa om ja blev kokad i mina tjocka dansbyxor å dubbla t-sjkortor!!! Pina! Men de e roligt! :D :D
Men börjar nog på riktigt ha en del hemlängtan nu, börjar vara så trött och programmet är så intensivt. Ska bli skönt att komma hem och träffa folk, sova i min egen säng, äta rågbröd och annan finsk mat, göra vad man vill när man vill, vara helt ensam när man känner för det.... :)
Men ja kommer nog att ha grym team-abstinens åxå sen när jag kommit hem! Å sakna alla!! <3

Försöker ladda upp lite bilder men det lyckas inte alltför bra...antar jag får vänta tills jag kommer hem....
Men har enorma mängder med bilder....:P

Lyckades vid senare tillfälle....:)

 

utsikt på vägen mellan Gijón och Barcelona
mina sommarben i polen...;P
jag å rasse rockar :D
jag å axel dansar
drama i Gavá, Barcelona
konsert i San Boyd (?)
mitt å Hannas extremt lilla å smutsiga rum
jag en konsertkväll i Gavá
2008-07-20 @ 15:59:14 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad på min blogg!=)

2008-07-21 @ 10:34:15
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Lukke

Fina bilder!! Duktig värre

2008-07-27 @ 15:54:36
Postat av: jossan

jättefina bilder! speciellt den stora på dig & sara bilden. Wow hoppas man kan se ert drama sen på youtube, det sku jag vila se.

2008-07-27 @ 23:34:02
Postat av: callis

heej...ja e ju å me å rockar...ja me min rocklook!

2008-07-31 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback