Gijón, Spanien

 Eftersom jag redan berättat litet om resan mellan Belgien och Gijón och vårt traileräventyr i frankrike ids jag inte säga så mycket om det. Resan tog iaf igen 28 timmar och efter ungefär hälften av den såg jag såhär trött ut och var ännu tröttare :P


Eftersom jag redan berättat en del tar jag det kort och lägger in bilder istället.
Första dagen i Gijón var även den någorlunda ledig och vi spenderade både eftermiddagen och sen också kvällen på stranden. :) De övriga dagarna delade vi ut flyers på eftermiddagarna och hade konserter på kvällarna, två kvällar i en park nedanför kyrkan och två kvällar på en stor festival; svarta veckan hette den och pågick i tio dagar.


huset där jag, Emilia, Hanna och Pripple bodde. På tionde våningen. Hos en gammal mysig tant. Som inte kunde ett ord engelska. Och gav oss kaffebröd till frukost. :D

     
   
bilder från våra parkkonserter.
becka, jonas och axel
axel och jonas. med koncentrerad min ;)
trött trummis? callis gömmer sig bakom förstärkarcasen
lokalt band, fallin out of the sky kanske dom hett? jätteduktiga.
becka o rasse
roadning pågår
jonatan, vår lilla glädjespridare :)

   
   
   
parkchill :)

   
     
 dramabilder från festival-"konserterna"

   

     
emilia, julia, callis å tomppi e dödströtta och uttråkade nere i ett parkeringshus klockan 1 på natten...:P

 
glass vid stranden..:)


2008-07-29 @ 18:48:10 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

De e som att ta en nostalgitripp att läsa de du skriver o se på bilderna. Kul att höra allt från din synvinkel. Vem ha tatt bilderna vid stranden när vi outreacha utanför festivalområdet? Häftigt ljus... jajja syns imorn

2008-07-29 @ 20:35:09
Postat av: Julia

2008-08-04 @ 00:35:28
Postat av: Julia

De e nog jag som ha tagi allihopa. Jepp, blev ju jättefint där i slutet när himlen var mörk men solen lyste iallafall :)

2008-08-04 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback