tröttheten..

Ja tror verkligen de blir bra me sportlov nu...
Ha haft en BLÄ-dag idag åxå. Skolan känns så meningslös... Wohoo, två timmar elektronik, vi gör nå som ska föreställa en metronom, känns så...viktigt liksom... not.
Ja behöver vårväder. Fö ja vill jöra nånting men ja orkar int. Tror de e min årliga vintertrötthet som sätter in. Va likadant i fjol (passlit ti läsande å studentskrivningar).. Ja bara sov å sov å sov...

Diskutera me nicco å vico igårkväll.. Va ha forma en ti den man e idag?
intressant att fundera på.... alla människor, omständigheter..

*mamma å pappa föståss <3
*evelina
*linnea, vi ha nog slipats mot varandra å de ha int allti vari lätt lr roligt men otroligt lärorikt..tack för att du e den du e!
*jennie, lotta, elin, kajsa <3 man påverkar nog varandra mer än man tror... :)
*jode- hängivenhet smittar
*lågstadie-(å högstadie- å gymnasie :P)vännerna! Ni e för härliga! :D
*musiken
*att flytta ti vasa ha no åxå påverka mej ganska mycke tror ja. Märker int så mycke nu, men tror ja kommer att si de sen...

(igentligen e de int så mycke omständigheter, de e bara mänskor...)


Ja e trött :(
sku kon ga jyöm me...

de luktar sådär som de gör i mitt å evves rum när man ha sovi för länge.

on a day like this I wanna crawl beneath a rock...
2008-02-20 @ 19:38:48 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Jag skrev om det där. det var ett av dom första inläggena på min blogg (och ett av dom längsta). Fast jag funderade nog på ett annat sätt.
De e så konstit att man e intresserad av olika grejjer. Elektronik är för mej så som musik är för dej.

2008-02-20 @ 21:06:38
URL: http://lukke.wordpress.com/2008/01/23/kontroll/
Postat av: Linnea

De e så sant som du skriver syster! Utan dej skulle jag inte va den jag är idag!

2008-02-22 @ 16:37:45
URL: http://linneasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback