...and I found myself in You

Idag e de en NÄ-dag. En NÄ, ja orkar int dag.
En ja vill stänga av hjärnan dag.
En dag då ja påverkas av omständigheterna. Som int ens nödvändigtvis e dåliga men ja tolkar dom så.
Alltså borde ja stänga av hjärnan å bara vara.
Ja orkar int me mej själv. Min självcentrering.
Jagjagjag

Int ha de ens vari nån dålig dag, men...
de e så mycke jag hela tiden så ja får stärv!

I´m so tired of it being about me... (Bebo Norman-Disappear)

De e en anti-dag idag.
Lr så e de bara dendä känslan som egentligen e Han som säjer "Julia, nu e de tid att söka mig"

Jesus....
Mer behöver int säjas.
Andas.

behöver vända ut å in på mej själv
andas ut mig själv å andas in av Honom


...When You stand, the tall trees and mountains bow
When You speak, the fiercest of oceans are still...

I will take up my cross and follow Lord where You lead me
(Hillsong United-Devotion)

Punkt. Så e de bara. Finns inget alternativ.


Everything I once held dear
I count it all as lost
Lead me to the cross
Where Your love poured out
Bring me to my knees
Lord I lay me down
Rid me of myself
I belong to You
Lead me, lead me to the cross

(Hillsong United- Lead me to the cross)

Oj kärlek...
En såndä dag då man bara vill gå å gömma sej.
Å ändå...
your love makes me sing...

Jesus, Musiken å Människorna.
värt att leva för.
2008-02-18 @ 23:09:18 Andas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback