Monday, monday

Igår var jag fantastiskt aktiv!

1) jag steg upp klockan 8 trots att jag inte hade kunnat somna före 5 på morgonen!
2)jag körde pappa till jobbet och lånade sedan bilen
3)jag gick på loppis i över två timmar och gjorde fantastiska fynd. Spenderade ca 25 € och fick:

fina gula fingervantar för 1 €
skitsnygg Björn Borg-plånbok för 1,80 €!!! <3














bok jag länge letat efter: Härsken på ringen
(parodi på Sagan om ringen) 3 €













 
 ljuuuuvligt nattlinne för 2 €! Känner mej som en prinsessa! ;D



fin höstkappa för 6 € :)

















pepparkaksburk 1 €
gamla burkar som ska användas till diverse pyssel 0,50 €/4 st.
gamla flaskor som ska fyllas med glögg och ges bort 0,80-3 €













 ..och sist min favorit; årets "hemmajulmysklänning" för 4 €



















4)var till Gigantti och kollade om min laddare kommit.. Men ack, nej...
5) jag skrev min metodiktent klar och förde den till skolan
6) jag lämnade in böcker till Tritonia
7) uträttade ärenden på stan
8) fixade 100-årspresent åt mamma och pappa ;)
9) anmälde mej till kriminalpolitik(soc.pol.) och människan och samhället(sociologi)
10) julpysslade
11) for till Sandra på glögg
12) somande i Sandras soffa när vi kollade TV. Kring 9-tiden. Sensationellt för att vara jag! :D
13) kom hem 22.30 och gick och sova före kl 12!!!


Idag har jag däremot inte fått ett dugg gjort än och klockan är halv fem...:P Nåja :P
2008-12-16 @ 15:21:45 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken FIN plånbok!! Ojoj, ja sku också måsta på loppis nu känner ja... Å ja blev så glad för julgåvan!! Tack!! Satt å pimpla glögg igår kväll, de va så gott :) Kram

2008-12-18 @ 17:33:48
Postat av: .....

ditt nattlinne e lite genomskinligt dock..:O

ganska utelämnande..

2008-12-18 @ 20:42:09
Postat av: Julia

Ok, sori om det stör dej. Antar att jag kan byta bild eller ta bort den om det är så. Är vel aningen för fri och frank ibland enligt vissa, men ja tar det int så hårt.

2008-12-19 @ 14:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback