Syskonkärlek <3

jag&Felicia

Dagen spenderades med Felicia. Jag har världens bästa syster.
Hon har gjort "dygnsregler" åt mej och hängt dem på mitt kylskåp! :D

felicias regler



"Tänk ekonomiskt och välj rätt så ska du se att du får ett fantastiskt liv! X) //Livsstilspolisen"

























Hon e ju helt fantastisk alltså :D:D

Har kollat film idag, lagat pyttipanna, sovit litet och bara tagit det lungt. Ett varv sprang Felicia runti lägenheten och lekte med kameran, tog megazoomade bilder av massa smådetaljer i lägenheten och sen skulle jag gissa vad det var :D

Så tog vi en hel del självporträtt också :D








Sen efter 5 nångång for vi med Jode till Närpes och var med på ungdomsmötet där. Jode predikade. Jag skötte om serveringen och hjälpte mamma litet. 10-tiden stängde vi ner och for hemåt mot Vasa igen, denhär gången med Felicia utbytt mot Evelina och så kom Davud med oss också, han och Linnea hade kommit med Salos bil.
Kastade av Evelina hemma, så for vi till Sion där Jonas och Solis satt. Pojkarna flippa totalt....:D Å ja bara skratta :D Underhållning på hög nivå! Sen blev de polis och tjuv med bil också... :D Resten for hem och jag Jonas och Jode körd runt i stan å hamna tisist efter många om och men på ABC. Sen hemåt och sussa. Ha haft riktit roligt idag. :)

Imorgon Sion. Ska va me i lovsången så de bär av dit redan till klockan två. Så kanske jag eventuellt försöker få lite skolarbete gjort om int vi hittar på nå annat. Fast de gör vi väl säkert :D
2008-12-07 @ 02:10:27 Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

bra råd! hmm. vi måst göra na ikväll! gick ju hem ren åtta igår och kände att det är något som är fel. men de kan vi fundera på sen. jag vill också ha en lillasyster!

2008-12-07 @ 11:54:41
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: henka

ja har för mej att jag såg dej efter kl 02:00 utanför abc i lördags. Din syrra verkar ha sunda idéer :)

2008-12-07 @ 22:33:20
Postat av: Anonym

ååh tyypist henkka! :D Men vi for faktist hem då, så ja va hemma före halv tre! Så de va int SÅ farligt mycke övertid ;D

Hon e smart joo :D

2008-12-08 @ 00:11:52
Postat av: Julia

Så najs lista och bilder! :D

Smarta råd det där, nu är det bara att lyda! ;)

2008-12-12 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback