update.


Dagen har spenderats på stan och framför datorn istället för med dessa trevliga böcker... Men imorgon gäller det!

Först var jag ut en sväng själv på stan. Fick faktist en och en halv julklapp fixad, av 4, så de e ganska bra ;D Kom hem och var hemma några minuter och fixade litet vidare på den ena julklappen när Nixell ringde. Han skulle också julshoppa så då bar det av till Prisma. Sen djuraffär och titta på spindlar och ormar. Slira runt bakom Minimani och söka övergivna hundar. Sen söka och finna Motonet. Jag hittade en superbillig universalfjärrkontroll men jag har inte hunnit testa den än.... Hämta evelina från skolan. Sen katthärbärge på Brandö men vi slapp int in... Kotipizza. Nixell for hem ti Närpes å jag och Evelina for ti oss.
Senare delen av kvällen har spenderats med vidare julklappsfixning, framför datorn, och med metodikhemtent och inlämningsuppgifterna. Imorgon börjar soc.pol.tentläsandet. Förhoppningsvis :P
2008-12-09 @ 01:44:32 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback