Som jag hade Dig förut

Jomenvisst. Jag är aningen uttråkad och borde gå till Sofia med böcker men tänkte att det kanske blir filmkväll iallafall och då får jag nog en skjuts till dragnäsbäck som kanske kan fara via Sofias så jag inte behöver gå ut i kylan för jag har ren varit två varv till citymarket för jag glömde min nya fina plånbok första gången. jo, det blir filmkväll. så fantastiskt.
Jag lyssnar på Som jag hade dig förut med Melissa Horn och Lars Winnerbäck på repeat. Tycker den är så sjukt fin!



Nu far jag till Jonas och kikar film.
2008-12-16 @ 19:47:59 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Nice låt^^ o fina fynd i förra inlägget:) harebra

2008-12-17 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback