Oolidoolidaaanooo!

Här sitter jag igen.
Borde egentligen alltid gå direkt upp och sova när jag kommer hem, men jag fastnar alltid framför datorn...:P

Dagen i korthet:
*sov bort förmiddagen och halva eftermiddagen
*julmat med familjen
*bakade tårtor till morgondagens kalas hela eftermiddagen och kvällen
*kollade början av Return of the King med mamma och Felicia men fick nervfel
*for ti Jens å satt där me han, Antti å Mattis
*JP å lyssna på Alexandra. Hon e så sjukt duktig, jag vill också sjunga sååå!! :P Och spela!! :P
*TB me Jens, Jimmy å Mattis. Å Antti å Andrea :D Skrattade som bara den! ;P

Nu ska jag sova. Skall vara kalasfärdig om 7 timmar
2008-12-27 @ 03:17:36 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback