julstämning :)

Sitter och äter godis och julpysslar :) Har inte gjort så mycket idag. Varit ut på stan en sväng och handlat litet och hämtat ut diverse paket från posten ;) Nu håller jag på och torkar apelsinskivor i ugnen så det doftar ljuvligt av apelsin i hela lägenheten. Så har jag dessutom suttit och pickat nejlikor i apelsiner så det bidrar också till juldoften.

Ikväll ska jag på bio. Med Davud och Jonas åtminstone, försöker få med nån annan också men hittar ingen som har passligt. Ska se "The Day the Earth Stood Still". Kan säkert va helt okej film, ja far nu mest för att ha nånting att göra och för att få träffa nå folk :P
Så ska jag väl kanske på kaffe med Elin om en stund också. Länge sen sist.

Men nu ska jag kasta mej på sängen med en bok en stund. :)

(Har lyssnat på Melissa Horn nonstop sen igårkväll. Hon har en underbar sångröst som berör. Jag vill också.)
2008-12-17 @ 16:47:10 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback