Julshow 2008


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Har varit på FKF:s julshow ikväll! Fantastiskt!
Redan när jag kom fram till rollercenter fick jag sån julshowsfeelis och började nästan känna mej nervös!
(tog förresten cykeln dit, senast jag hade fram cykeln var i våras när jag och nicolina cyklade till hennes mommo och moffa i högbacken :P)
Sen blev jag helt knäpp av att bara sitta där på lektaren! Ville ju springa backstage å ta del av julshowsfeelisen! :D
Började verkligen sakna fjolårets show!!
Och dom var SÅ duktiga iår! Storyn var vel litet rörig (as usual :P) men framförandet var verkligen super! Så många begåvade människor i en sån liten skolan, jag förstår inte! :P

Här kommer några bilder.
Det finns några klipp från fjolårets show (då JAG var med!! ;D) på youtube också men de går inte att lägga in här.
Vill ni se kan ni kolla:
A cappella-Wild Mountain Thyme
A cappella-For Now
Snöflingedansen







Efter julshowen körde jag runt i stan med Edith, Jode, Jonas och Salo en timme och sen satt jag, Jonas och Salo hos mej och åt smörgås och piroger och drack julmust :) En överlag mycket trevlig kväll.

Imorgon ska jag vara aktiv.
Lyssnar på Jonna på myspace.


2008-12-15 @ 02:15:06 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

ha itt tu spela in na musik å har opp a ladda näinstans så man kan lydes?

2008-12-17 @ 21:54:59
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Julia

nå ja har no na som ja spela in i skolan ifjol men väjt nu itt kvann ja sku legg a, å itt väjt ja nu rektit om ja vill legg opp a heldär :P:P

2008-12-18 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback