Jullov ;P

Nu har jag jullov! :D Skall till skolan en kväll nästa vecka och har en vanlig tent, en hemtent och två inlämningsuppgifter kvar... Men i princip har jag jullov nu :D

...Och ända fram till 18 februari fick jag veta idag... :S
Skulle igentligen börja med en finskakurs i januari men den har blivit framflyttad.. Så det enda jag har i januari är kriminalpolitik som går över två helger och eventuellt en nätkurs i sociologi.

Jag borde skaffa ett jobb! Annars kommer jag att bli knäpp(lr, man e ju ren men...;D)!! Någon som har nån idé om något passligt ställe...? Skulle igentligen vilja jobba med något passligt IQ-befriat som typ lagerarbete eller något ditåt, där jag får jobba med mp3spelaren i öronen och tänka mej genom dagarna. Tror jag. Om int nån har nån ide om nånting ni tror ja sku gilla som int innebär att man behöver ha alltför stora finskakunskaper...? :/

Har varit på stan med syster och Wickman idag. Inhandlade lite mera julpynt så nu har jag ännu lite mera julfeelis.
Har satt upp ljusstakar i vardagsrummet och en nyinskaffad julstjärna i köksfönstret. Har dessutomen en lång ljusslinga jag skall placera någonstans i mitt rum, men det sparar jag tills imorgon.
 Ljus, levande och elektriska, är absolut det bästa julpyntet man kan ha!


Imorgon ska jag shoppa lite tills mina julfester (tack för era åsikter angående mitt klänningsval :D), eventuellt assistera syster med åsikter när hon klipper lite, och sen lovsångsövning i Sion.

Men nu blir det en film och sen sussa :) förhoppningsvis :D
2008-12-03 @ 22:43:18 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dermoshop? Fast jag har hört att man är ganska noga där så att fundera på en massa annat kanske inte är att rekommendera:OP

2008-12-04 @ 15:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback