Juldagen

Det har varit en riktigt lyckad dag trots att jag inte hade så stora planer. Eller kanske just därför :)
Sov länge, låg på vardagsrumsgolvet och läste hela eftermiddagen, åt julmiddag med familjen, evelinas pojkvän och vår morbror och hans sambo. For till Fredde på förfest och träffade massa folk jag inte sett på jättelänge. <3

Fredde å Ika
vackraste Ann
Jessica <3 (m.fl :P)

Sen skulle de allihop till Logen så när deras taxi kom åkte jag hem och tittade på Sagan om de två tornen tillsammans med mamma. Har som projekt att kolla igenom alla tre sagan om ringen-filmerna nu under julen, mamma har inte sett dom förut.
Nåja, efter nån timme ringde Ika och villa ha skjuts från Logen till JP så då for jag efter henne, jessica och kicke.
Och själv lämnade jag också på JP fast jag hade tänkt vara hemma hela kvällen. Men jag ångrar inte att jag for, hade riktigt roligt! Kvällen avslutades med den obligatoriska TB-färden med Ika och Jimmy och sen körde jag hem dem båda två och nu sitter jag i köket och dricker mjölk och bloggar :P

Imorgon ska jag ta det lungt tillsammans med mina böcker, kanske planera lite inför 100-års festen och eventuellt till JP och lyssna på Alexandra på kvällen ifall jag hittar någå sällskap :)

av med skjortan så e man cool...host! :P

Ika å Ann-mina älskade gullungar! <3

världens bästa apor :D

2008-12-26 @ 03:27:38 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback