Home sweet home

Ja e äntligen inflyttad på riktit i stan. Sååå skönt!
Kom hit me pappa igår å fixa å dona hela dan, packa upp, va på loppis där pappa va snäll å köpt ett jättefint skrivbord åt mej för 35 euro, va ti anttila å shoppa klädhängare bl.a. Träffa lotta på anttila åxå, evigheter sen ja sist såg henne så de va kul :)
Så mycke folk som kommer ti vasa iår, ser jättemycke framemot hösten faktist! :)

Alternativen för ikväll e juthbacka me mamma å pappa lr inflyttningskalas hos hanna å ungdomsmöte i sion om de e nåt sånt ikväll. Satsar på att lämna här i stan nog tror jag. Imåron blir de hem å sy gardiner å kuddar å söka upp allt ja glömde att packa ner senast, å sen tjejmiddag på kvällen. Tror jag bestämt :)

Just nu snokar jag runt i bloggar och väntar på att tvättmaskinen där i andra ändan av huset skall bli klar och hoppas på att den förstår att centifugera den här gången...annars har jag väldigt många väldigt blöta lakan jag inte vet vad jag skall göra av....:P Märks att vi haft mycket nattgäster här sen vi började hyra, det enda som fanns i tvättkorgen förutom något enstaka litet klädplagg (själva har vi inte varit här så mycket :P) var ca 8 uppsättningar lakan och handukar (dessutom är skåpet fullt med använda täcken och dynor som jag inte orkar dra laknanen av nu...:P).

-----------------

Ny eer tvätten upphängd. Väntar på att få sätta i ny maskin.
Nyy maat! :P
2008-08-22 @ 13:16:07 Home Sweet Home Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback