Trubadur- that´s me :P

Lördag steg jag upp halv ett :P Åt frukost och åkte ner till Strandhem. Satt där och njöt av sommarvädret. Pappa sa det var 16 grader i skuggan uppe i näsby. Blåste lite nere vid vattnet men det var otroligt skönt. Satt och tänkte och läste och solade. Åkte till Yttermark till Salem till klockan 5 och övade med Jennie och Linnea, skulle leda lovsången på mötet på kvällen. Har inte spelat med dom båda sedan förra sommaren nån gång så det var jättekul, trots att det blev lite halvslarv! :)
Var på möte, lyssnade på Anders Olin och pratade med folk. Sen åkte jag hem en sväng och for sen ut som chaufför åt Ika, Ann, Jessica och Malin <3 Körde runt i näsby hur länge som helst och fjållade och sen till JP, dit evelina också kom med. Hur kul som helst att träffa lite närpesbor. Kvällen slutade med att jag stod på scen och sjöng Knockin´ on heavens door tillsammans med Jens som lånade trubadurens gitarr. Det var Jens fel, det var han som lyckades övertala mej...:P Men det var faktiskt hur kul som helst, fast tonarten kanske inte var den mest optimala :P Så nu finns det funderingar på eventuellt fortsatt trubadur-duetts-samarbete ;) :P
Efter valomerkki blev det teboil och mat, sen körde jag hem folk en efter en.

image51

image52

Nu ska jag på pizza me Ika o Jessica. nam :)
2008-04-27 @ 12:51:59 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: J

De va juh hur bra som helst ;)

2008-04-27 @ 20:53:55
Postat av: Jennie

tufft att du ställd de upp på scen! :D å ni e så fin åp bildin Ann å du :)

2008-04-27 @ 22:26:13
Postat av: Kajsa

Ja gåtar hald me Jennie. Hande bildin je så superfin! :)

2008-04-28 @ 09:27:28
URL: http://kajsoli89.blogg.se
Postat av: Ann

Ni va juh bare bäst =)
Ja tror ja buri va trött på hande bildin, men vi sir ju rektit söt ut =) Du e så söt Julia =)

2008-04-29 @ 10:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback