Solsken

Det är vår där ute! Å jag njuter i fulla drag :)

Å så säger vi alla GRATTIS åt Jocki som blir stor 17-åring idag! :)
Har inte alls reagerat på att det är första april idag förresten... inte ens Rolli drog några aprilskämt i morse!

Hade barndrama idag igen. Barnen e så söta, dom kom och kramade om oss allihop (förutom skurkarna) efter föreställningen :) 

Igår var jag ledig hela dagen (tack Robban!) och det behövdes verkligen, var helt död efter körhelgen. Intensivt! 
Evelina var här och gjorde en scen make-up på mig till ett skolarbete och efter att jag tvättat bort den gick hon och jag på stan en stund och uträttade diverse ärenden.
Så här såg jag ut! Glad att jag inte behöver sminka mig sådär alla dar, kändes inte så jag. :P

   

På kvällen var det MacGyver säsong 3-invigning med glass och te hos Macke och Anttu. :)
MacGyver is the shit! :D

Nu har jag haft sånglektion och skrivit en diskussionsuppgift. Ska ännu städa lägenheten idag. Eventuellt gå till biblioteket. Fixa en present åt Evelina som fyller 18 år på söndag. Gå till apoteket och hämta mer insulin bara jag kan hitta receptet :P Öva låtar. Anmäla mig till sommarteamet (det blev lixom bara så att jag åker... finns inget annat alternativ juh :)) Skriva kyrkohistoriauppgifter. Gå ut å gå i solen om jag hinner. Träffa Elin om jag hinner. :)

Så för att få nånting gjort avlägsnar jag mig nu!
<3
2008-04-01 @ 15:49:37 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Macgyver e no bra men sommarteam is the shit:D arma glad allti när jag hör att nån ska komma med. Kommer bli helt fantastiskt kaos bra! Och ja..det är nog sommar där ute *sitter med fönster och dörrar öppna*

2008-04-01 @ 15:57:09
URL: http://lukke.wordpress.com
Postat av: lottaregina

bra sminkat men lite våldsamt i dagliga livet kanske! :) sommarteam blir säkert superkul å bra! sku no va rolit at va me....dansa :) hm...
vi har ju bara jättestora fönster så d blir jättesolit här när d e solit :) *ler*
macgyver is the shit! sku vila se de kommande två (lr tre? :D) avsnitten fö åtminstone dedär ena minns ja at ja tyckt om.
men om macgyver is the shit...va blir sommarteam då? bigger shit låter ju int så positivt.... hm

2008-04-01 @ 18:15:53
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: Sofia

Jättebra att du åker på team!! Fy va roligt!

2008-04-01 @ 20:40:03
Postat av: emilia

Jaa, jag kan inget annat än att hålla med - fantastiskt att du kommer på team, yes :D Toppen! Hoppas du har de bra annars, du e en sån solstråle

2008-04-01 @ 22:04:16
Postat av: Irre

MacGyver IS the shit! Ja har första säsongen ;)

2008-04-02 @ 07:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback