Shopping

Nu har jag varit ute på stan hela eftermiddagen. Har egentligen inte råd att shoppa så mycket men det har jag ju inte haft sen jag flyttade hemifrån så jag kände starkt att det var dags att unna sig lite krimskramsshopping :P Har haft lust på det i flera veckor nu. Och ekonomin brukar fixa sig på ett eller annat vis. Jag har ju trots allt aldrig tvingats leva på bara nudlar eller makaroner än så länge trots att kontot sista veckan i månaden(eller typ dom 3 sista veckorna i månaden :P) alltid visar något i stil med 0,24 ? :D

Köpte två vårskopar. Hade bara planerat ett par men det ena kostade bara 12 ? så jag tyckte det var värt pengarna. Köpte dem från Seppälä och när jag gick ut ur affären pep det i domdär obehagliga grejjerna vid dörren. Expediten kom och kollade och det visade sig att hon glömt ta bort plastpluppen på en av grejjerna jag handlat, så som ursäkt gav hon mig en stor hårspraysflaska. Då blev jag glad. :)

                                                                        

Förutom skor handlade jag ett grönt tyg och två innerkuddar som skall bli fina gröna myskuddar till min säng, ansiktskräm och lite små pysselgrejjer.
Blev kär i två tavlor på halpahalli också men eftersom electronkortet inte funkade där kunde jag inte handla. Jag far eventuellt dit imorgon och inhandlar dem. Svartvita utan ram med två olika blommotiv. Skulle passa perfekt på min tomma vägg i rummet. :)

Och jag hittade mina drömbyxor!! Bara 119 ? på JC....:P Dream on! :P Lösa jeans, fantastiskt snygga. :P Borde haft med kameran och fotat så jag skulle minnas... Jag får köra med den billigare varianten, köpa stora byxor för 25 ? på halpa halli och sy och fixa själv :P

That´s it about my shopping! :P

Hade tänkt fara till Sion på ungdomsmöte ikväll men shoppingen drog ut på tiden, Evelina for iväg till Petsmo och nu har jag så sjuka fötter så jag orkar inte gå iväg :P Dom skulle endå bara kolla en film jag redan sett. Fast det skulle ju vara kul att träffa folk förståss... kanske nån kommer hit ikväll.... det brukar sluta så :)

Nu skall jag knåpa ihop en presentförpackning till Evelinas present! Är mycket stolt över den om jag får säga det  själv :D Kan informera mer när hon fått den :P

poff!
2008-04-04 @ 19:30:11 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

ja undrar om d e samma lösa jeans som ja ha sett lite på på jc. dom va i samma prisklass. ha int våga prova dom dock ifall dom sku passa :P måst no göra d nån dag :)

2008-04-04 @ 23:47:57
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: Mia

Var har du inhandlat de vita skorna till höger? Mycket snygga!(:

2008-04-06 @ 12:35:18
Postat av: Julia

dom till höger var från k-kenkä lr vad det heter, det som finns i HS-center :P

2008-04-06 @ 18:05:40
URL: http://ulu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback